  • Data: 2004-10-12 16:01:43
    Temat: sledztwo prokuratury a wydanie kluczy do domu
    Od: "Aurore" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Prokuratura prowadzi sledztwo w sprawie samobojstwa mojego ojca.
    Dzisiaj dowiedzialam sie, iz klucze zostana wydane jego siostrze, gdyz ta
    dokonala pochowku. Jako dziecko jestem spadkobierca, i chcialabym sie
    dowiedziec, czy klucze do czasu postepowania spadkowego powinny byc
    zabezpieczone z urzedu, gdyz wczesniej taka wlasnie informacje od pani
    prokurator otrzymalam. Teraz zas okazuje sie, iz postanowila inaczej.
    Gdzie powinnam sie odwolac? na jakiej podstawie prokurator moze wydac taka
    decyzje, skoro nie ma prawnego wlasciciela?
    Dziekuje z gory za sugestie.

    Pozdrawiam
    A.