  • 1. Data: 2003-11-24 11:11:44
    Temat: "skutek prawny na koniec miesiąca..." prośba o wyjaśnienie
    Od: "Małgorzata" <m...@p...onet.pl>

    Czy jakaś dobra dusza mogła by mi wyjaśnić co oznacza ten zapis:

    "Każda ze stron ma prawo wypowiedzieć niniejszą umowę, z zachowaniem 30
    dniowego okresu wypowiedzenia ze skutkiem prawnym na koniec miesiąca
    kalendarzowego"

    Czy to oznacza, że jeśli chciałabym rozwiązać umowę np. 10 marca to okres
    wypowiedzenia - 30 dni zaczyna sie liczyć od 31 marca, czyli faktycznie umowa
    zostałaby zewana dopiero 30 kwietnia?

    Dziekuję za pomoc,
    Małgrzata

  • 2. Data: 2003-11-24 11:47:01
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > wypowiedzenia - 30 dni zaczyna sie liczyć od 31 marca, czyli faktycznie umowa

    okres wypowiedzenia liczy się od 11 marca, ale umowa rozwiązuje się 30
    kwietnia.

    Paweł

  • 3. Data: 2003-11-24 17:30:06
    Od: m...@p...onet.pl

    > okres wypowiedzenia liczy się od 11 marca, ale umowa rozwiązuje się 30
    > kwietnia.

    Bardzo dziekuję - czyli tak jak myślałam tylko trochę odwrotnie :)))
    Pozdrawiam serdecznie,
    Małgorzata