  • Data: 2003-01-17 18:23:42
    Temat: Re: skrócenie wyroku
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sMOCZYCA napisał:

    >Mam takie pytanie - Mój chłopak stracił prawo jazdy za jazdę pod wpływem
    >alkoholu - na 2 lata ! i teraz ja na tym cierpię bo wszędzie gdzie jedziemy
    >ja muszę prowadzić a nie lubię jeździć np. w dalekie trasy. Namawiam Go aby
    >złożył prośbę o skrócenie wyroku - jak się Wam wydaje - ma jakieś szanse ?

    Mam nadzieję, że nie. Tak przynajmniej przez dwa lata będzie choć
    troszkę bezpieczniej.

    >czy ktoś z Was słyszał o takim przypadku że skrócili wyrok za takie
    >wykroczenie?
    >Za każde zdanie będę wdzięczna, bo mam już dosyć bycia kierowcą.

    Trudno. A ja mam dość ludzi, którzy nie myślą i zagrażają mojemu życiu.
    Jak można tak nie myśleć? :-(

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/