    From: "amon_tea" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skradziono mi paszport w UK i.....
    Date: Fri, 4 Nov 2005 00:06:33 +0100

    skradziono mi paszport w UK

    Powrocilem do Kraju na upragniony urlop.

    Z tego co sie orientuje oplata za wyrobienie nowego paszportu jest
    uzalezniona od tego, czy utracilem go z wlasnej winy, czy z innych powodow.

    natomiast Pani u mnier w biurze paszportow utrzymuje, ze oplata jest
    standartowa (300zl), oraz ze prawo do wyrobienia sobie paszportu w trybie
    przyspieszonym przysluguje tylko osobom, ktore powrocily do kraju na pogrzeb
    bliskiej osoby.

    Ja 18 listopada musze stawic sie w pracy...uwazam, ze grozba utraty stalej
    pracy jest chyba bardziej powazna, niz jakis tam pogrzeb.

    Czy ktos wie cos na ten temat.