  • 1. Data: 2005-11-06 11:02:00
    Temat: Hałasujący węzeł ciepłowniczy, problem ze spółdzielnią!!
    Od: "m...@p...onet.pl" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Zaczął się sezon grzewczy i węzeł ciepłowniczy który
    jest w bloku tego sezonu strasznie hałasuje (drgają rury, ciągły szum, coś
    regularnie bulgocze w rurach (kaloryfery są odpowietrzone)).
    Zgłosiłem do spółdzielni ale to nic nie dało, przyszedł "fachowiec"
    i stwierdził że nic nie może zrobic.
    Spółdzielnia umywa ręce. Twierdzi że tak ma byc.
    A kiedyś było cicho.
    Jest to dla mnie kłopot bo mam małą córeczkę która chodzi i tylko dopytuje
    sie
    "co to" zaczęła się też bac sama chodzic po mieszkaniu "bo coś stuka".
    Stała się niespokojna, źle śpi.
    Ja z żoną jakoś to toleruje, chociaż też mamy problemy z zasypianiem
    szczególnie jak słychac jakieś "bulgotanie".

    Proszę o radę co mogę zrobic? Jak zmusic spółdzielnię do zajęcia się tą
    sprawą?
    Wg spółdzielni problemu nie ma.
    Na co się powołac?

    Będziemy wdzięczni za radę.

    Krzysiek, Aneta i Daria

  • 2. Data: 2005-11-06 11:12:58
    Od: "oioio" <m...@g...pl>

    Napisz zażalenie na zarzad spółdzielni który nieporadnie kieruje zasobami
    mieszkalnymi .

  • 3. Data: 2005-11-06 12:00:18
    Od: "m...@p...onet.pl" <m...@p...onet.pl>

    Dnia 06-11-2005 o 12:12:58 oioio <m...@g...pl> napisał:

    > Napisz zażalenie na zarzad spółdzielni który nieporadnie kieruje zasobami
    > mieszkalnymi .

    Chętnie ale do kogo?

    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 4. Data: 2005-11-06 14:21:40
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    > jest w bloku tego sezonu strasznie hałasuje (drgają rury, ciągły szum, coś
    > regularnie bulgocze w rurach (kaloryfery są odpowietrzone)).
    > Będziemy wdzięczni za radę.
    >
    > Krzysiek, Aneta i Daria

    Prawdopodobnie jest to skutek popełnionych błędów w trakcie remontu
    ciepłowniczego .Błędy
    popełnione możliwie już u źródła czyli kotłowni / wymiennikowni ciepła , na
    sieci aż do węzła ciepłowniczego.
    Instalacja ciepłownicza musi pracować cicho.
    Odpowiedzialna jest za wykonawcę tylko spółdzielni mieszkaniowa . Nie mają
    prawa się wymigiwać . Skarga do Sanepidu wskazana .
    Składaj skargi TYLKO NA PIŚMIE w zarządzie spółdzielni .Kopie tych skarg
    wysyłaj do wiadomości Urzędu Miasta
    a Prezydent Miasta będzie "błogosławił " zarząd spółdzielni za te skargi .

  • 5. Data: 2005-11-06 22:28:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Powiadom Sanepid (jak radzi Bubu) i Powiatowego inspektora Nadzoru
    Budowlanego podnosząc, że w Twoim mieszkaniu przekroczony jest poziom
    hałasu.

  • 6. Data: 2005-11-08 04:41:03
    Od: rost <k...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >

    > Powiadom Sanepid (jak radzi Bubu) i Powiatowego inspektora Nadzoru
    > Budowlanego podnosząc, że w Twoim mieszkaniu przekroczony jest poziom

    I zorganizuj zbiorke na zakup urzednikowi sprzetu do pomiaru halasu. I
    ustaw kozetke w korytarzu, zeby mogl w nocy przylapac halas. ;-)