  • 11. Data: 2008-01-29 19:01:19
    Temat: Re: sklep online , import z automatu i bledna cena
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    PlaMa pisze:
    > Czyli już za późno? :(

    jeśli nie wniosłeś w ciągu 7 dni o uzasadnienie, to masz 21 od
    ogłoszenia wyroku na wniesienie apelacji

    KG

  • 12. Data: 2008-01-30 08:16:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    kam pisze:

    > jeśli nie wniosłeś w ciągu 7 dni o uzasadnienie, to masz 21 od
    > ogłoszenia wyroku na wniesienie apelacji

    A skąd mam wiedzieć kiedy ogłoszono wyrok? I co mi da apelacja? Jakie są
    jej wymogi i konsekwencje?

    sorry ale świeży jestem w tych sądownych sprawach :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 13. Data: 2008-02-01 05:34:39
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    PlaMa pisze:
    > A skąd mam wiedzieć kiedy ogłoszono wyrok?

    najwcześniej po rozprawie, może trochę później
    telefon do sądu by pomógł :)

    > I co mi da apelacja?

    rozpatrzenie sprawy w II instancji
    ale pewnie nic

    > Jakie są jej wymogi i konsekwencje?

    konsekwencje - zapłacisz jeszcze koszty za II instancję
    po co w ogóle wnosiłeś tę sprawę?

    KG