    From: pavka <p...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sklep online , import z automatu i bledna cena
    Date: Thu, 24 Jan 2008 14:31:48 -0800 (PST)

    Witam,

    Interesuje mnie sprzedaz przez internet - sklep komputerowy oparty na
    darmowym skrypcie /np oscommerce/ i tam jest import z plikow CSV, plik
    taki udostepnia hurtownia komputerowa, daje import i produkty sa z
    automatu wrzucone wraz z cenami

    jednak czasami w tych plikach CSV podane sa ceny w dolarach lub bledne
    ceny /blednie postawiony przecinek/

    i teraz na przyklad laptop kosztuje 2000 zl a importuje mi cene 200,00
    albo 800 /dolarow - jednak tego nie widac , ze to dolary/

    To sa setki produktow aktualizacja cen chcialbym, zeby byla robiona 2
    x dziennie bo tak mniej wiecej w hurtowni generowany jest ten plik

    Ktos teraz wchodzi widzi laptop 200,00 daje do koszyka dalej ...
    dalej.... zaplac online... placi 200 zł dostaje potwierdzenie, ze
    kupil i co dalej?

    Jestem zobligowany do sprzedazy towaru?

    Chyba nie moge napisac, ze ceny sa orientacyjne bo przeciez ktos
    kupuje i placi online...

    Prosze o opinie fachowcow :)

    z gory dziekuje

    pavka