  • 1. Data: 2005-06-16 17:19:34
    Temat: sklep i gwarancja
    Od: tomek <d...@d...pl>

    Witam
    Oddalem jakis czas temu sprzedawcy bylego sklepu komputerowego sprzet
    do naprawy.Po dwoch miesiacach a moze i wiecej upominania sie byly
    sprzedawca stwierdzil zebym zglosil sie po sprzęt.Tak wiec zrobilem.
    Towar otrzmalem ale nienaprawiony i bez gwarancji.Gdy upominalem sie o
    gwarancje facet powiedzial zebym przyszedl nastepnego dnia.Nastepnego
    dnia stwierdzil ze nie posiada zadnej gwarancji i zebym zalatwial to z
    firmą w ktorej pracowal.Zdenerwowalem sie i w pierwszej chwili chcialem
    isc na policje ale troche policja kojarzy mi sie z nieprzyjemnosciami
    i troche mi przeszło.Co powinienem zrobic w takim wypadku?Czy warto
    sie upominac o sprzet na drodze prawnej?Dodam ze jego wartosc jest w
    granicach 200zl.