  • 1. Data: 2006-09-14 15:01:50
    Temat: składki - przedawnienie
    Od: "Tadeusz Olszewski" <o...@w...pl>

    Po jakim okresie ulegają przedawnieniu składki na rzecz organizacji, do
    których przynależność jest obowiązkowa. Proszę o informacje lub określenie
    okolic prawa, które to reguluje.

    Tadeusz

  • 2. Data: 2006-09-14 15:39:36
    Temat: Re: składki - przedawnienie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tadeusz Olszewski wrote:
    > Po jakim okresie ulegają przedawnieniu składki na rzecz organizacji, do
    > których przynależność jest obowiązkowa. Proszę o informacje lub określenie
    > okolic prawa, które to reguluje.

    A do jakich to organizacji masz niby obowiązek należeć??

  • 3. Data: 2006-09-14 16:37:06
    Od: "Tadeusz Olszewski" <o...@w...pl>

    wiadomości news:km9ot3-97i.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A do jakich to organizacji masz niby obowiązek należeć??

    Ja nie muszę na szczęście na leżeć, ale np. lekarze muszą należeć do izby
    lekarskiej, gdzie muszą płacić obowiązkowe składki.

    Tadeusz