  • 1. Data: 2006-09-14 14:46:12
    Temat: biznes XXX - umowy
    Od: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl>

    Mam 1 "proste pytanie":

    W zasadzie jest to pytanie dotyczace polskiego prawa - czy wg. polskiego
    prawa zakup kontentu (materialow erotycznych/porno) na podstawie podpisanej
    umowy + rachunku podpisanego jest w 100% legalne? Zmierzam do zadania
    pytania: czy podpisywanie umowy wymaga pieczatki firmy?? Czy wystarczy
    jedynie podpis przedstawiciela + rachunek (tez jedynie podpisany) . Firma
    nie jest z Polski , w innych krajach taka forma jest jak najbardziej ok, ale
    jak wszyscy wiemy u nas roznie bywa dlatego postanowilem napisac to pytanie.

    Poporstu nie chcialbym aby podczas jakejs kontroli okazalo sie ze dzialam na
    nielegalnym kontencie ( za ktory w dodtaku dalem nie mala kase).

    --

    z poważaniem
    Łukasz

  • 2. Data: 2006-09-14 14:49:13
    Temat: Re: biznes XXX - umowy
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 14 Sep 2006 16:46:12 +0200, lukasz_s napisał/napisała:
    > Poporstu nie chcialbym aby podczas jakejs kontroli okazalo sie ze dzialam na
    > nielegalnym kontencie ( za ktory w dodtaku dalem nie mala kase).

    A nie lepiej stworzyc serwis od zera i dac na ciuchy kilku kolezankom i
    fotografowi ? :D

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 3. Data: 2006-09-14 14:54:28
    Od: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl>

    > A nie lepiej stworzyc serwis od zera i dac na ciuchy kilku kolezankom i
    > fotografowi ? :D

    Strzal w 10. moze nie kolezankom.... bo to pojdzie w swiat... ale sa modelki
    "specjalne" ;-) poki co sa to za duze koszta... ;-)
    --

    z poważaniem
    Łukasz

  • 4. Data: 2006-09-14 14:59:35
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 14 Sep 2006 16:54:28 +0200, lukasz_s napisał/napisała:
    > Strzal w 10. moze nie kolezankom.... bo to pojdzie w swiat... ale sa modelki
    > "specjalne" ;-) poki co sa to za duze koszta... ;-)

    No ja robie foty swoim kolezankom :) Kasy z tego nie mam ale jaka radoche :)
    Zreszta one takze... :D
    Wiec w sumie wystarczy odpowiednie podejscie, zdolnosci do przekonywania i
    mozesz sobie powioli taki serwis budowac :D