  • 1. Data: 2004-03-02 00:10:35
    Temat: składki ZUS i OFE z Urzędu Pracy
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl>

    Witam, otrzymałam wyciąg z ZUS, wynika z niego iż przez cały ubiegły rok na
    moje konto ZUS a także OFE nie wpłynął ani grosz... Pobieram zasiłek dla
    bezrobotnych oraz zasiłek rodzinny. Co robić? Wykłócać się w UP czy jak?
    Koleżanka jest w podobnej sytuacji (także na zasiłku) i na swym wyciągu z
    ZUS ma comiesięczne wpłaty z UP, a ja nie...
    Proszę o informacje

    Ania

  • 2. Data: 2004-03-02 21:49:13
    Temat: Re: składki ZUS i OFE z Urzędu Pracy
    Od: "Necka" <n...@w...pl>

    Sprawdz, może jest błąd w Twoich danych i ZUS zaksięgował składki na innym
    koncie

    --
    Monika