  • Data: 2004-03-02 00:10:35
    Temat: składki ZUS i OFE z Urzędu Pracy
    Od: "Ania & Krzyś" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, otrzymałam wyciąg z ZUS, wynika z niego iż przez cały ubiegły rok na
    moje konto ZUS a także OFE nie wpłynął ani grosz... Pobieram zasiłek dla
    bezrobotnych oraz zasiłek rodzinny. Co robić? Wykłócać się w UP czy jak?
    Koleżanka jest w podobnej sytuacji (także na zasiłku) i na swym wyciągu z
    ZUS ma comiesięczne wpłaty z UP, a ja nie...
    Proszę o informacje

    Ania