  • 1. Data: 2004-07-03 21:13:31
    Temat: hm uzycie gazu ...
    Od: "xxx" <m...@w...pl>

    witam
    dzisiaj mialem nie mila sytacje..

    pijany czlowiek podszedl do mnie i chcial mnie uderzyc/albo wyjac cos z
    kieszeni i zagrozic mojemu zdrowiu, uzylem gazu lzawiacego (oczywiscie
    wczesniej uzywal słow...eh), jakie sa dalsze poczynania policji?:|

  • 2. Data: 2004-07-03 22:24:01
    Temat: Re: hm uzycie gazu ...
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik xxx napisał:
    > pijany czlowiek podszedl do mnie i chcial mnie uderzyc/albo wyjac cos z
    > kieszeni i zagrozic mojemu zdrowiu, uzylem gazu lzawiacego (oczywiscie
    > wczesniej uzywal słow...eh), jakie sa dalsze poczynania policji?:|

    IMHO zadne, uzywanie gazu jest dozwolone w obronie wlasnej

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2004-07-05 23:25:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    xxx wrote:
> [...]
    > kieszeni i zagrozic mojemu zdrowiu, uzylem gazu lzawiacego (oczywiscie
    > wczesniej uzywal słow...eh), jakie sa dalsze poczynania policji?:|

    Po unieszkodliwieniu delikwenta należało wezwać policję, żeby się nim
    zajęła.