    From: "kolin82" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skarga do nfz na lekarza
    Date: Tue, 13 Apr 2004 23:50:42 +0200

    Czesc, jestem tu pierwszy raz, wiec prosze o wyrozumialosc w moim "fachowym"
    slownictwie. Dzis odmowiono mi w przychodni wydania skierowania na posiew
    moczu. Lekarz uargumentowal tym, ze wydal mi miesiac temu i nie moze tak
    czesto wydawac, bo przychodnia na tym straci a jemu pociagna z pensji.
    Jednak mam pewna dolegliwosc, ktora wymaga dosc czestego kontrolowania
    moczu. (hmm wlasciwie 3 raz prosilam o takie skierowanie). Lecze sie
    bakteriofagami, co jest dostepne tylko w pionie prywatnym, ale poniewaz
    jestem ubezpieczona, nalezy mi sie przeciez robic wyniki w pionie
    panstwowym. Uwazam takie zachowanie za lekka przesade, okradanie pacjenta,
    brak odpowiedzialnosci przychodni, przeciez zobowiazali sie mna opiekowac
    itd. Czy w zwiazku z tym ktos zna sie na procedurach zaskarzenia przychodni,
    badz lekarza, albo kilka artukulow na temat praw jakie naleza sie
    pacjentowi. Gdzie mam sie zglosic, co powiedziec itd. Podkreslam ze nie
    chodzi mi o pieniadze jakie musialabym wylozyc na prywatne badanie moczu,
    ale o sam fakt traktowania chorego!