    From: "adamS" <s...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: siedziba firmy internetowej
    Date: Mon, 18 Feb 2002 13:03:26 +0100

    witam

    sprawa jest nastepujaca - chce zalozyc firme zajmujaca sie tworzeniem stron
    www oraz hostingiem. serwer planuje na razie postawic u jakiegos providera.
    na serwerze moglbym pracowac zdalnie w domu. to samo dotyczy
    wspolpracownikow. w zwiazku z tym mam pytanie - w jaki sposob zarejestrowac
    taka dzialalnosc, bez siedziby? czy konieczne jest zebym wynajmowal lokal
    (zalozenie firmy w domu odpada)?

    jesli ktos moglby udzielic mi informacji (odpowiedz, link) na ten temat
    bylbym bardzo wdzieczny

    pozdrawiam
    adam