  • 1. Data: 2002-10-31 09:26:29
    Temat: siec internetowa - jakie zezwolenia ?
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    Przy robieniu sieci na osiedlu domkow jednorodzinnych bede potrzebowal
    jeszcze jakichs zgod, aby puscic kabel ziemia ewentualnie przewieszkami
    procz zgody wlascicieli terenow ? Ewentualnie odpada zgoda od zakladu
    energetycznego bo zeby ja dostac wystarczy kabel puscic co najmniej pol
    metra pod/nad ich kablami.

    pozdr. Slawek

  • 2. Data: 2002-10-31 19:52:02
    Temat: Odp: siec internetowa - jakie zezwolenia ?
    Od: "jachoo" <z...@p...onet.pl>

    Z tego co mi wiadomo to wymagana jest tylko zgoda na założenie sieci od
    spółdzielni mieszkaniowej, bądź podmiotu zarządzającego osiedlem.

    Pozdrawiam życząc powodzenia...

    Użytkownik Slawek <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...182.58.14...

  • 3. Data: 2002-11-02 11:45:22
    Temat: Re: siec internetowa - jakie zezwolenia ?
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Wydaje mi się, że jeżeli kabel miałby iść nad ulicą, to wymagana byłaby zgoda zarządu
    dróg miejskich.
    Może zapytaj na grupie krótkofalarskiej, bo oni co rusz wieszają anteny...
    JaC

  • 4. Data: 2002-11-03 22:57:16
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <X...@2...182.58.14>, s...@p...fm
    says...
> [...]
    > procz zgody wlascicieli terenow ? Ewentualnie odpada zgoda od zakladu
    > energetycznego bo zeby ja dostac wystarczy kabel puscic co najmniej pol

    Pozwolenie na budowe.

    Leszek

    --
    http://www.google.com