  • 1. Data: 2005-11-09 16:48:56
    Temat: serwisprawniczy.pl - darmowa pomoc prawna
    Od: "Redakcja SP" <k...@g...pl>

    Cześć,

    Zgodnie z tematem forum, chcielibyśmy polecić Wam prowadzony przez nas serwis
    internetowy - www.serwisprawniczy.pl. Umożliwia on uzyskanie darmowej pomocy
    prawnej, w tym zadawanie pytań na tematy związane z szeroko pojętym prawem -
    oczywiście odpowiedzi udzielamy za darmo. Dodatkowo na stronie regularnie
    publikujemy artykuły o treści prawniczej, przegląd prasy, wzory umów i pism,
    przegląd bieżącego orzecznictwa sądowego. Na stronie publikujemy też wszystkie
    dotychczas zadane pytania oraz odpowiedzi na nie. Jeśli macie (lub Wasi
    znajomi mają ;o)) jakiś problem prawny - zapraszamy do zadawania pytań.

    Pozdrawiamy,
    Redakcja Serwisu Prawniczego

  • 2. Data: 2005-11-09 17:20:41
    Temat: Re: serwisprawniczy.pl - darmowa pomoc prawna
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > dotychczas zadane pytania oraz odpowiedzi na nie. Jeśli macie (lub Wasi
    > znajomi mają ;o)) jakiś problem prawny - zapraszamy do zadawania pytań.

    Mam pierwszy! Co zrobic z bezmyslnym spamerem, zasyfiajacym usenet?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com