  • 1. Data: 2005-11-09 16:37:56
    Temat: rozliczenie umowy o dzieło
    Od: "ds" <d...@w...pl>

    witam
    na jakim formularzu pit (ja jako zleceniodawca - osoba fizyczna ) mam
    rozliczyc umowe o dzielo (ktorej przyjmujacym rowniez jest osoba fizyczna).
    czy do umowy o dzielo miedzy osobami fizycznymi potrzebny jest dodatkowo
    rachunek

    z gory dziekuje za pomoc w w/w temacie

  • 2. Data: 2005-11-09 16:54:00
    Temat: Re: rozliczenie umowy o dzieło
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy do umowy o dzielo miedzy osobami fizycznymi potrzebny jest dodatkowo

    Od razu zaznaczam, ze nie jestem specem, ale zawsze wydawalo mi sie, ze dwie
    osoby fizyczne )nie prowadzace dg itp) nie moga zawrzec miedzy soba umowy o
    dzielo...

    Jesli jest inaczej, to bede wdzieczna za podanie podstawy prawnej, bo to
    rozwiaze kilka moich problemow :)

    Kania

  • 3. Data: 2005-11-09 17:00:16
    Temat: Odp: rozliczenie umowy o dzieło
    Od: "ds" <d...@w...pl>

    nie znam podstawy prawnej niestety ale napewno jest to mozliwe

    Użytkownik Kania <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2005-11-09 17:55:25
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > dwie

    > nie znam podstawy prawnej niestety ale napewno jest to mozliwe

    Hmmm... zawierasz umowe nie znajac podstawy prawnej? Ryzykowne...

    Kania

  • 5. Data: 2005-11-09 18:23:44
    Od: "pissmejker" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dzielo...
    >
    > Jesli jest inaczej, to bede wdzieczna za podanie podstawy prawnej, bo to

    moga, na 100%