    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net>
    Subject: serwis mailingowy a prawo
    Sender: "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net>
    Date: Wed, 9 Feb 2005 21:13:30 +0100

    > From: pawel [mailto:p...@m...ukradli.spamerzy.pl]
    > Posted At: Wednesday, February 09, 2005 4:13 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: serwis mailingowy a prawo
    > Subject: serwis mailingowy a prawo
    >

    > witam.
    > potrzebuje (na razie ogolnej) porady na temat ogolnie pojetej reklamy
    > internetowej.

    Obawiam sie, ze mozesz sie latwo 'spalic' w ten sposob.

    > planuje stworzyc serwis, ktory umozliwialby przeprowadzanie kampanii
    > reklamowych przez internet. zaden spam - klient dostarcza, w
    > zalozeniu
    > legalna, baze adresow e-mail, zawartosc maila. potem moze monitorowac
    > przebiek kampanii, kto otworzyl, kto przeczytal, kto
    > skorzystal itd itd.

    Wiecej na ten temat poczytasz w serwisie www.vagla.pl lub na
    http://nospam-pl.net/, ale odradzam korzystanie z baz, ktore nie sa
    weryfikowane lub weryfikowalne przez Ciebie.

    > wszystko ok, jednak co w przypadku gdy dostarczona przez klienta baza
    > adresow bedzie pochodzila ze "zrodel wiadomych" ?
    > jak zabezpieczyc sie przed odpowiedzialnoscia? oczywiscie przed
    > uruchomieniem uslugi caloscia zajmie sie prawnik, jednak
    > teraz chcialbym
    > poznac opinie na ten temat.

    Vagla i No-Spam powiedza najwiecej na ten temat.
    Ja zas moge powiedziec, ze odradzam. Szkoda spalic sobie nazwisko,
    firme, operatora i co tam jeszcze pozostalo.

    A.