  • 1. Data: 2003-11-18 13:46:32
    Temat: serwis komputwerowy - pomocy
    Od: "Minotaur" <c...@g...pl>

    1. czy przy naprawie gwarancyjnej gdy serwisant wydaje mi nowy sprzet -
    model wyzszy np baracuda VII czy mam prawo odmowic gdy jest mi potrzebna
    Baracuda V i oddawalem do serwisu Baracude V
    -wiec stad pytanko czy moge zadac zeby zwrocono mi dysk Baracude V (albo
    rozwiazanie umowy kupna sprzedazy czyli zwrot kasy) i nieprzyjac np baracudy
    VII ?

    2. czy jesli dysk byl w serwisie 2 tygodnie i po serwisie byl nadal
    niesprawny - ten sam blad - wyglodalo jakby nic z nim nie zrobiono i teraz
    serwis trzyma go kolejne 4 tygodnie - max serwisu to 28 dni czy w zwiazku z
    tym mozna polaczyc tamte 2 tygodnie i w sumie mamy 6 (bo wydaje mi sie ze
    serwisant przez dwa tygodnie nic nie zrobil i oddal mi dysk zebym znowu
    oddal i on bedzie mial kolejne 4 tygodnie na serwisowanie)

    3. Jak mam sprawdzic na miejscu - w serwisie- ze nieoddaja mi znowu
    uszkodzonego dysku gdyz boje sie ze ponownie oddadza mi moj uszkodzony i
    wtenczas beda mieli kolejne 4 tygodnie na serwisowanie - jak sprawdzic albo
    uzyskac np gwarancje ze jesli znowu jest niesprawny to chcialbym rozwiazac
    umowe kupna - sprzedazy i zeby sklep zwrocil zwrocili kase

    pozdrawiam marek

  • 2. Data: 2003-11-18 23:17:03
    Temat: Re: serwis komputwerowy - pomocy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Nov 2003, Minotaur wrote:
    [...]
    >+ 3. Jak mam sprawdzic na miejscu - w serwisie- ze nieoddaja mi znowu
    >+ uszkodzonego dysku

    Nie wiem (w przypadku ogólnym), ale:

    >+ gdyz boje sie ze ponownie oddadza mi moj uszkodzony

    ...w tym przypadku szczególnym sprawdza się numer seryjny.
    "Przebijać" raczej nie będą ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-11-19 08:49:33
    Od: "Minotaur" <c...@g...pl>

    wiadomości
    tezjan.zabrze.pl...
> [...]
    > [...]
    >
    > Nie wiem (w przypadku ogólnym), ale:

    > ...w tym przypadku szczególnym sprawdza się numer seryjny.

    przebijac niebeda ale dysk ma to do tego ze niepodlega naprawie tylko
    wymianie a niewiem czy niezechca dac mi jakiegos uszkodzonego

    pozdrawiam