  • 1. Data: 2003-11-18 11:56:27
    Temat: sad grodzki
    Od: "kwizak" <k...@w...pl>

    witam.
    w zeszlym roku taksowkarz chcial mnie najechac na przejsciu jak uskoczylem,
    to celowo podjechal mi do nogi trabil i zgonil z przejscia. od razu
    zadzwolilem na policje i zlozylem zeznania. dzis odbyla sie sprawa w sadzie
    grodzkim i uznali go za winnego. Oczywsice jego zona i on klamali i mowili,
    ze grzecznie jechali, ale to nie wazne. W kazdym razie po wyjsciu z rozprawy
    szli za mna, doszi dotad az zobaczyli do jakiego samochodu wsiadlem i cos
    sie odgrazali, na koniec jak odjezdzalem z parkingu ten taksowkarz kopnal w
    samochod. Moje pytanie jest takie, czy nie powinienem zlozyc na niego
    powodztwa prywatnego, ze czuje sie zagrozony, ze on mi grozil... chodzi mi o
    to, ze teraz on pewnie zlozy cos, zeby mi sie "odwdzieczyc... "
    nie chcialbym miec jakichs nieprzyjemnosci z powodu, ze on pierwszy cos
    zlozy. Sami wiecie: pierwszy czasem, lepszy prawem...
    prosze o porade.

  • 2. Data: 2003-11-18 12:08:28
    Temat: Re: sad grodzki
    Od: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl>

> [...]
    > nie chcialbym miec jakichs nieprzyjemnosci z powodu, ze on pierwszy cos
    > zlozy. Sami wiecie: pierwszy czasem, lepszy prawem...

    oczywiscie,ze powinienes
    z Twojego opisu wynika, ze doslo do grozb karalnych+wandalizm(conajmniej)

  • 3. Data: 2003-11-18 12:13:07
    Od: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl>

    > oczywiscie,ze powinienes
    > z Twojego opisu wynika, ze doslo do grozb karalnych+wandalizm(conajmniej)

    oczywiscie idz z tym na policje, wtedy sprawa ma charakter kryminalny

  • 4. Data: 2003-11-18 12:33:48
    Od: "kwizak" <k...@w...pl>

    tylko, ze oni nic konkretnego nie powiedzeli, jak rzeklem "do widzenia
    panstwu" to cos wymarotali w stylu (przepraszam za cytat) "ja ci kurwa dam
    do widzenia..." kopniecie tez bylo raczej symbolem niz aktem wandalizmu, ale
    mialo miejsce.
    Pytam, bo wole sie zabezpieczyc, nie ze strachu przed tym taryfiarzem, ale
    przed konsekwencjami jakichs pozwow czy czegos takiego
    dzieki.

  • 5. Data: 2003-11-18 12:44:02
    Od: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl>

> [...]
    > do widzenia..." kopniecie tez bylo raczej symbolem niz aktem wandalizmu,

    niemniej mozesz sie czuc zagrozony/zastraszony

    > Pytam, bo wole sie zabezpieczyc, nie ze strachu przed tym taryfiarzem, ale
    > przed konsekwencjami jakichs pozwow czy czegos takiego
    z tym moze byc problem
    jezeli ten taksowkaz naprawde sie bedzie chcial odegrac to nasle jakiegos
    swojego kolesia, aby zeznawal przeciwko Tobie. wtedy mozliwe, ze sad da
    wiare kolesiowi owego salaciarza, tak jak tym razem bez jednoznacznych
    dowodow dal wiare Tobie. ciezko sie przed tym zabezpieczyc.
    no ale ktos inny ma jakis pomysl?
    pozdro

  • 6. Data: 2003-11-18 13:11:50
    Od: "kwizak" <k...@w...pl>

    bardzo dziekuje, za pomoc, naprawde. chyba bede musial zglosic to na
    policje, ze tak sie zachowal ten czlowiek. wtedy bedzie jasne, ze kazde
    pozwanie z jego strony jest proba odegrania sie na mnie