  • 21. Data: 2004-01-11 19:28:18
    Temat: Re: sciaganie wierzytelnosci
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" wrote:

    : 4. Po otrzymaniu nakazu zapłaty czekasz na należność, a jeśli nie nastąpi
    : to, to występujesz o nadanie klauzuli wykonalności (koszt kilkadziesiąt
    : złotych, nie pamiętam ile dokładnie);

    Klauzula 6 zł. (lub12 zł., jeżeli nie załączysz odpisu wyroku i sąd będzie
    musiał wypisać jeszcze jeden)

    pozdrawiam andie

  • 22. Data: 2004-01-11 19:39:04
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Tak, ale żeby komornik był uprzejmy się zająć sprawą, to wstępnie Ty mu
    > musisz wpłacić zaliczkę. Oczywiście komornik w pierwszej kolejności
    > ściągnie te koszty i Ci zwróci. Warunkiem powodzenia w tym wypadku jest
    > to, by dłużnik miał cokolwiek, co mu komornik będzie mógł zabrać.

    Z tym akurat nie powinno byc problemu, bo osobnik o ktorym rozmawiamy
    pracuje, takze mozna mu potrącic z wynagrodzenia.

    pdr
    Olo

  • 23. Data: 2004-01-11 21:09:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > Chyba jeszcze zaliczek nie przywrócili.

    Nie przywrócili, ale nie wszystkie zdaje się uchylili. Na delegacje i
    chyba jeszcze kilka innych rzeczy trzeba płacić.

  • 24. Data: 2004-01-11 21:10:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Z tym akurat nie powinno byc problemu, bo osobnik o ktorym rozmawiamy
    > pracuje, takze mozna mu potrącic z wynagrodzenia.

    Pod warunkiem, że na tym wynagrodzeniu już nie siedzi jakieś obciążenie.

  • 25. Data: 2004-01-11 22:53:16
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Pod warunkiem, że na tym wynagrodzeniu już nie siedzi jakieś obciążenie.

    Nie, na pewno nie siedzi ;-)
    Dzieki za informacje.

    pdr
    Olo

  • 26. Data: 2004-01-22 19:17:47
    Od: "konaszka" <k...@p...onet.pl>

    > Witam grupowiczow,
    > Prowadze jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza. Czasami wystawiam klientom
    > faktury platne przelewem. Niektorzy nie placa mi mimo upomnien. Podobno
    > wystarczy wypelnic jakis druk i zlozyc go w sadzie z kopia faktury i
    > wezwania do zaplaty. Czy ktos wie jak to powinno wygladac?
    > Przejrzalem archiwum i nie znalazlem nic.
    > Bede wdzieczny za kazda wskazowke.
    >
    > --
    > Grzegorz Kozlowski
    >
    > Nie jestem prawnikiem a przygotowałam już ponad 10 spraw w postępowaniu
    nakazowym. Wszystkie zakończyły się pomyślnym dla mnie wyrokiem, nie wiem czemu
    straszycie człowieka, którego ktoś nieuczciwy nabił w butelkę. Dość oszustw.
    Każdy niech płaci za siebie i cześć! A Tobie radzę walcz o swoje, bo warto!