  • 1. Data: 2005-01-11 02:45:11
    Temat: sąsiedzkie stosunki
    Od: "Renata" <a...@w...pl>

    Co mam zrobić z sąsiadami, których dzieci zaczynają harcować po 22:00, a
    najstarsza latorośl (ok. 19 lat) "urządził" sobie salę gimnastyczną nad moim
    pokojem i łomocze w godzinach 23:30-1:30, rzuca hantlami. Od lat zwracamy im
    uwagę na co dzieciaki odpowiadają grzecznie, że postarają się być ciszej
    (ale im to nie wychodzi), a rodzice tychże dzieci grzecznie przepraszają i
    obiecują poprawę. Jest godzina 3:43 i nie wiem, czy opłaca mi się kłaść do
    łóżka 9nie mogę zasnąć). Wstaję za trzy godziny.

  • 2. Data: 2005-01-11 10:53:39
    Temat: Re: sąsiedzkie stosunki
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    >Jest godzina 3:43 i nie wiem, czy opłaca mi się kłaść do
    > łóżka 9nie mogę zasnąć). Wstaję za trzy godziny.

    "waleriana na noc" jedna tabletka i spisz,

    P.

  • 3. Data: 2005-01-11 15:27:12
    Od: "Renata" <a...@w...pl>

    Dzięki za dooooooobrą RADĘ.

  • 4. Data: 2005-01-11 16:31:36
    Od: "Ajron" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Renata" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przepraszają i obiecują poprawę. Jest godzina 3:43 i nie wiem, czy opłaca
    > mi się kłaść do łóżka 9nie mogę zasnąć). Wstaję za trzy godziny.

    Telefon na policje, pan policjant powinien spytac, czy wnosisz sprawe do
    Sadu Grodzkiego, jesli bedziesz chciala wniesc sprawe do sadu, to spisza
    stosowny protokol, jesli stwierdza, ze faktycznie jest zaklucany spokoj.
    Potem szybka rozprawa w sadzie i mysle, ze powinni skutecznie nauczyc sie
    szanowac Twoj sen.
    Sama musisz skalkulowac czy sie bedzie oplacalo wchodzenie na "wojenna
    sciezke" z sasiadami...

    Ajron.

  • 5. Data: 2005-01-11 19:25:53
    Od: "Krzysztof" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ajron" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]

    > szanowac Twoj sen.
    > Sama musisz skalkulowac czy sie bedzie oplacalo wchodzenie na "wojenna

    Jedna mala , ale bardzo praktyczna uwaga w zw z powyzszym - to prawo ma to
    do siebie iz dziala w
    obie strony tj dzis ty wzywasz policje i sprawa idzie do sadu , a jutro
    sasiad robi to samo itp .

    Krzysztof

  • 6. Data: 2005-01-11 20:26:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    ma to
    > do siebie iz dziala w
    > obie strony tj dzis ty wzywasz policje i sprawa idzie do sadu , a jutro

    daltego lepiej dzis waleriana, a jutro do nich z browarkiem, moze jednak
    da rade
    przelozyc cwiczonka. nie wiem jak rozmowy wygladaly do tej pory ale ka
    generalnie tez bym to zlal.
    Co inngeo przy takim podejsciu jak napisalem.

    P.

  • 7. Data: 2005-01-12 18:03:37
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cs1938$km8$1@news.is.net.pl>, Krzysztof wrote:

    > obie strony tj dzis ty wzywasz policje i sprawa idzie do sadu , a jutro
    > sasiad robi to samo itp .

    I co?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej