  • 11. Data: 2008-10-19 19:45:48
    Temat: Re: samozatrudnienie z o.o
    Od: Luk <x...@p...onet.pl>

    On 18 Paź, 22:09, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   ZDAJE SIĘ, że jest gdzieś w obróbce propozycja aby przywrócić
    > niższe limity (kiedyś były AFAIR 10x niższe).
    >   Ludziska doczekać się nie mogą, kiedy to PO wysypie ów worek
    > z ustawami co to obiecywali, ale podobno właśnie zmiana progów
    > ma być :)

    >   Ale:
    > 1. Napierw musisz znaleźć chętnego, który się na to godzi
    > 2. taki zapis nie dotyczy ZAWINIONYCH szkód.
    >
    > pzdr, Gotfryd
    > (DG, KPiR, VAT)

    Dziękuję wszystkim za komentarze.

    Jeśli chodzi o zobowiązania wobec innych firm (faktury itp.) to sprawa
    jest prosta - nie planuję takich zobowiązań :)

    Myślę o prowadzeniu działalności usługowej. Najbardziej się obawiam
    sytuacji, w której (odpukać) nie dopatrzę czegoś w efekcie czego
    klient poniesie straty.
    Człowiek omylny jest, a szkoda by było zrujnować sobie życie jednym
    błędem ;)

    Czy takie niedopatrzenie jest przykładem "zawinionej szkody"?

    Przyznaje, że mogę nie doceniać komplikacji związanej ze spółką z
    o.o., jak np. pełnej księgowości.

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 12. Data: 2008-10-19 22:21:37
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    moze jakims czesciowym rozwiazaniem byloby tez ubezpieczenie
    odpowiedzialnosci cywilnej z tytulu prowadzonej dzialalnosci?

    w polsce to za popularne nie jest i warunki chyba sa takie sobie, ale moze
    warto podrazyc temat?