  • 1. Data: 2006-05-29 18:04:07
    Temat: samochów - naprawa zamków
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    jakies 17 miesiecy temu kupiłem nowego renaul grand scenica. Wszystko by
    było ok, gdyby nie fakt, że psują się notorycznie zamki (nie da się ich
    zamknąć inaczej niż pilotem) problem zgłaszałem wielokrotnie, ostatnio
    wymieniono wszystkie zamki, lecz po 2 tygodniach, 2 dni znowu padły.
    za kilka miesiecy konczy mi się gwarancja na ten samochód, i nie wiem co
    teraz robic (czuje ze to jakas wada jest) zamki były juz 7 razy naprawiane..
    samochód jest wzięty w leasing, co ja mogę zrobic?
    zgłosic to do renault polska?
    co będzie jak skonczy się gwarancja na samochód? zamki będą nadal na
    gwarancji? (były wymienione 2 miesiace temu)
    co w ogóle robić w takiej sytuacji?

    --
    pozdros
    icek