  • 1. Data: 2006-05-29 18:17:35
    Temat: Sad grodzki a karalnosc (bylo ale w 2004)
    Od: "News User" <u...@n...org>

    Witam

    Wiem ze podobny temat byl juz na grupie, ale w 2004 roku i nie mam bladego
    pojecia czy cos od tego momentu sie nie zmienilo. Sprawa jest dla mnie dosyc
    istotna i zaraz napisze czemu.

    Kilka tygodni temu szedlem (trzezwy ale po 2 piwach) z otwarta butelka piwa
    po ulicy. Napatoczylem sie na patrol policji. Chcieli mi wlepic mandat ale
    go nie przyjalem bo piwa nie pilem i uwazalem ze nalezy mi sie co najwyzej
    upomnienie.Pozniej spotkalem znajomego, ktory powiedzial mi ze bede mial
    przez to karalnosc w papierach. Chcialem sie od Was dowiedziec czy to jest
    prawda. Dla mnie to troche niedorzeczne ale sami wiecie jakie jest prawo w
    naszym pieknym kraju. Sprawa jest dla mnie istotna bo wybieram sie do USA. Z
    tego co wiem, amerykanie moga miec wglad do naszego rejestru skazanych i w
    przypadku jakichs problemow moga mnie cofnac z lotniska oraz anulowac
    promese i moge sie pozegnac z wjazdem do USA na 10 lat. Bede bardzo
    wdzieczny za kazda odpowiedz. Nigdy nie bylem aresztowany, skazany itd.
    Jedynie patrole policji czasem spisywaly mnie za to ze pije piwko na lawce
    przed blokiem ... zreszta dostalem za to dwa mandaty ;)

    pozdr,

  • 2. Data: 2006-05-29 21:55:56
    Temat: Re: Sad grodzki a karalnosc (bylo ale w 2004)
    Od: "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl>

    ze bede mial
    > przez to karalnosc w papierach. Chcialem sie od Was dowiedziec czy to jest
    > prawda.

    karalność w papierach to będziesz miał, jak zostaniesz skazany prawomocnym
    wyrokiem

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2006-05-30 05:35:39
    Od: "News User" <u...@n...org>

    > karalność w papierach to będziesz miał, jak zostaniesz skazany prawomocnym
    > wyrokiem

    Czyli jak wlepia mi grzywne to nie bede nic mial w papierach?

    pozdr,

  • 4. Data: 2006-05-31 06:42:31
    Od: "ubisses" <v...@i...pl>

    Użytkownik "News User" <u...@n...org> napisał w wiadomości

    | Czyli jak wlepia mi grzywne to nie bede nic mial w papierach?

    Zależy w których papierach. W KRK nie.