  • 1. Data: 2004-02-19 07:31:27
    Temat: Wynajem lokalu
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Witam, posiadam do wynajecia mieszkanie i mam małą rozterkę: czy jest
    prawnie uregulowany MINIMALNY okres (coś słyszałem o 3 latach) na jaki
    mozna wynająć komuś mieszkanie a jeśli jest, to czy można to uregulować w
    umowie na inny czas?

    Pozdr
    CAT

    ---

  • 2. Data: 2004-02-19 08:03:51
    Temat: Re: Wynajem lokalu
    Od: "majestro" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prawnie uregulowany MINIMALNY okres (coś słyszałem o 3 latach) na jaki
    > mozna wynająć komuś mieszkanie a jeśli jest, to czy można to uregulować w

    nie ma takich ureguloważ, które nakazywałby zawierać umowę najmu na
    przynajmniej 3 lata. Jest tylko wymagane zawarcie umowy na piśmie jeżeli
    wynajmuję sie na dłużej niż rok, bo jak nie to uznaje się ją zawartą na czas
    nieokreślony. Poza tym ciężko jest rozwiązać umowę zawartą na czas
    określony, można to zrobić tylko z ważnych powodów i to uwzględnionych w
    umowie.