    From: "" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sąd konsumencki-kompetencje
    Date: 25 Sep 2003 21:57:50 +0200

    złożyłem do Sądu Konsumenckiego wniosek o rozpatrzenie sporu między mną a
    sklepem obuwniczym( sklep przystał na rozpatrzenie sporu w tą
    drogą).Przedmiotem sporu było obuwie, które w trakcie użytkowania rozkleiło
    się, po podwójnym odrzuceniu reklamacji skierowałem wniosek do w/w sądu. Opinia
    rzeczoznawcy sądowego wykazała, że wada obuwia leży po stronie producenta, więc
    rzecz jasna opinia była po mojej stronie. Sklep odwołał się odd decyzji żądając
    możliwości dokonania oględzin przez wyznaczonego przez sklep rzeczoznawcę. Sąd
    przystał na to i wyznaczył konkretny termin, ale zaznaczył, że oględziny muszą
    być dokonane w siedzibie Sądu. rzeczoznawca sklepu nie zjawił się w
    wyznaaczonym terminie motywując to faktem, że żaden rzeczoznawca nie zgodził
    się na wzytę w sądie, a jedynie na oględziny w prywatnym biurze. W związku z
    tym sklep wycofał się z kontynuowania sprawy. Co powienienem dalej zrobić i
    jakie mam szanse na wygranie tego sporu.( buty kosztowały 650 zł)? Z góry
    dziękuję za odpowiedz