    From: "xmarcel" <x...@g...ble.ble.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sad grodzki
    Date: Tue, 18 Nov 2003 13:44:02 +0100
    Sender: 3...@a...lublin.pl.invalid

    > tylko, ze oni nic konkretnego nie powiedzeli, jak rzeklem "do widzenia
    > panstwu" to cos wymarotali w stylu (przepraszam za cytat) "ja ci kurwa dam
    > do widzenia..." kopniecie tez bylo raczej symbolem niz aktem wandalizmu,
    ale
    > mialo miejsce.

    niemniej mozesz sie czuc zagrozony/zastraszony

    > Pytam, bo wole sie zabezpieczyc, nie ze strachu przed tym taryfiarzem, ale
    > przed konsekwencjami jakichs pozwow czy czegos takiego
    z tym moze byc problem
    jezeli ten taksowkaz naprawde sie bedzie chcial odegrac to nasle jakiegos
    swojego kolesia, aby zeznawal przeciwko Tobie. wtedy mozliwe, ze sad da
    wiare kolesiowi owego salaciarza, tak jak tym razem bez jednoznacznych
    dowodow dal wiare Tobie. ciezko sie przed tym zabezpieczyc.
    no ale ktos inny ma jakis pomysl?
    pozdro