  • 1. Data: 2003-02-10 14:09:19
    Temat: rzecznik patentowy
    Od: "hajge" <l...@w...pl>

    Szanowni,
    Czy Ktoś mógłby mi polecić osobę/kancelarię z Wrocławia lub okolic,
    pośredniczącą w kontaktach z Rzecznikiem Patentowym?

    Będę wdzięczny,
    Pozdrawiam!

    - Hajge-

  • 2. Data: 2003-02-10 16:19:43
    Temat: Re: rzecznik patentowy
    Od: Iza<i...@p...onet.pl>

    Witaj,

    o ile dobrze pamiętam, to na twój list (na temat ochrony winiety oraz
    logo) ostatnio odpowiadałam na liście. Jestem rzecznikiem
    patentowym - co prawda z Krakowa, ale to nie przeszkadza w
    ewentualnej rejestracji znaku towarowego. Jeżeli potrzebujesz pomocy,
    odezwij się.

    pozdrawiam,
    Izabela Sikora

    Izabela Sikora