  • 1. Data: 2003-02-10 14:51:51
    Temat: podstawa prawna? co moga zrobic?
    Od: "vai" <n...@u...pl>

    ... vtam,
    ... otoz zalozmy ze moj znajomy handlowal na allegro filmikami divx... nie
    wnikam
    w to czy legalnymi czy nie. nie wnikam takze w to, dlaczego inni
    uzytkownicy robia
    to samo, a nie sa blokowane ich konta...
    ... nie wiem tez czy mial zaznaczone w opisie ze cena wylicytowana to cena
    nosnika
    i ewentualnie kosztow polaczenia z netem....
    ... w kazdym razie zablokowali mu konto i napisali mniej wiecej cos takiego:

    > Znał Pan zasady - można sprzedawać tylko oryginalne i licencjonowane
    > publikacje, informacja o tym musi znaleźć się w opisie aukcji.
    >
    > Konto może zostać odblokowane wyłącznie po otrzymaniu kopii dowodu
    > osobistego. Jest to niezbędne dla weryfikacji danych.
    >
    > Proszę o przesłanie
    > 1. skanu na mój adres email
    > lub
    > 2. pocztą albo faxem do

    ... pomijajac juz kwestie legalnosci takiej aukcji - po co im dowod
    osobisty?
    na jakiej podstawie moga zadac skanu DO?
    szczegolnie w sytuacji, gdy konto bylo zakladane po wprowadzeniu 'listow
    weryfikujacych sprzedawce'... (wiec adres i sam sprzedawca zostal
    potwierdzony...)
    ... chca wniesc doniesienie do prokuratury? sadu? o co moze im chodzic?
    ... z gory dzieki za szybka i wyczerpujaca odpowiedz.
    ... pzod.
    ... vai