    From: Krzysztof Bajorek <k...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ryczalt samochodowy - brak wyplaty ??? pyatnie
    Date: Mon, 05 Aug 2002 10:14:00 +0200

    Witam.
    Mam pyatnie : mam podpisana z pracodawca umowe na uzytkowanie samochodu
    przywatnego do celow sluzbowych lecz za miesiac lipiec odmawia wyplaty -
    kwoty ryczaltu. Umowa nie zosatla przez niego wypowiedziana - i tu
    pyatnie co zrobic , czy ma tu zastosowanie sad pracy czy normaly sad
    gdyz jest to umowa cywilno prawna.
    Wspomne jeszcze ze zwolnielm sie u tego pracodawcy i chodzi o wyplate
    ryczaltu za ostani miesiac zatrudnienia .

    pozdr
    Krzysztof Bajorek