  • 1. Data: 2002-10-28 17:24:50
    Temat: rozwód pytanie- prosze o pomoc
    Od: "corolian" <c...@p...onet.pl>

    Mam ogromna prosbe o pomoc.
    Zona chce sie rozwiesc, wszystkie oszczednosci malzenstwa sa na samodzielnym
    koncie meza.
    Pytania:
    1. Czy mozna w jakis sposob przed uzyskaniem rozwodu do tych pieniedzy
    dotrzec. (w tym momencie sa to jedyne srodki do zycia)
    2. W jaki sposob te pieniadze zabezpieczyc, aby z konta nie zniknely,
    Bardzo prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2002-10-28 20:26:43
    Temat: Odp: rozwód pytanie- prosze o pomoc
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik corolian <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:apjrts$oeu$...@n...onet.pl...
> [...]
    > 1. Czy mozna w jakis sposob przed uzyskaniem rozwodu do tych pieniedzy
    > dotrzec. (w tym momencie sa to jedyne srodki do zycia)

    w czasie trwania związku małżeńskiego można dotrzeć do każdych środków
    jakimi dysponuje małżonek...

    art.28 k.r.o

    > 2. W jaki sposob te pieniadze zabezpieczyc, aby z konta nie zniknely,

    nie ma takiej możliwośći jest inna droga dotarcia do konta...ale nie wiem
    czy w tym związku wyżej opisanym miałoby to racje bytu...zbyt mało opisana
    sytuacja...rozwód w toku? powyższy przykład nie jest łatwy i zależy od
    sytuacji jaka panuje obecnie w danym związku...

    Sandra