    From: m...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwod, opieka nad dzieckiem a sad
    Date: Fri, 17 Aug 2007 10:13:03 -0700

    jestem po rozwodzie niestety za porozumieniem stron, z pelna opieka
    nadz dzieckiem obydwoch stron, z tym ze dziecko ma zamieszkiwac ze mna
    i ja jestem za nie odpowiedzialana. Alimenty zostaly przyznane lecz
    nigdy nie byly placone . Nie zostaly wyznaczone przez sad terminy i
    czas spotkan z dzieckiem ojca., i tu zaczyna sie problem: ojciec
    dziecka jest w stanie zadzwonic wieczorem ze na nastepny dzien chce
    dziecko u siebie, psuje mi przez to weekendy- bo musze wracac i plany
    na nastepny dzien ( musze odwolywac ciotki i kuzynki ktore mi pomagaja
    w opiece) i mu je wydac, bo jak nie to sa awantury, z drugiej strony
    jak nie ma czasu to i 3 tyg nie ma nawet tel. EX nigdy nie lozyl na
    dziecko i sie nim nie opiekowal, po prostu go nie zna, teraz traktuje
    go jak zabawke ktora mozna sie pochwalic przed kolegami. Ostatnio
    zapowiedzial mi ze zabiera dziecko ( 4 lata) ze swoimi znajomymi i
    jedzie na 3 dni ,nie chce mi powiedziec z kim i gdzie, dziecko zadnej
    z tych osob nie zna przy czym jedzie rowniez aktualna kochanka ex.
    Dziecko nigdy nie nocowalo poza domem a tym bardziej z obcymi
    nieznanymi ludzmi. Nie chce wypuscic dziecka poniewaz ex jest
    nieodpowiedzilany i nie stroni alkoholu. dziecko jest chore, ma astme,
    ciezkie alergie pokarmowe - musi miec bardzo rygorystycznie podawane
    leki, oraz ma symptomy ADHD, wiem ze ojciec nic sie tym nie przejmuje
    i dziecko w czasie wyjazdu nie dostanie lekow jak rowniez nie bedzie
    nalezycie dopilnowane pod wzgledem zywienia itp. Jezeli nie wydam
    dziecka ex postraszyl ze przyjdzie policja! Co ja mam zrobic??? jezeli
    wiem ze syn nie bedzie mial nalezytej opieki???
    Czy mam wystepowac o ograniczenie opieki czy jak? po prostu nie wiem.
    Jedno co wiem ze alimentow nie zobacze poniewaz powiedzial ze to jest
    chore ze on musie placic na dziecko.
    czy wystepowac o