  • 1. Data: 2003-03-04 20:43:28
    Temat: rozwod i odpowiedzialnosc za dlug podatkowy
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    Mam pytanie o odpowiedzialnosc jednego malzonka za niezaplacony podatek
    drugiego malzonka. Sprawa rozwodowa jest w toku a ten drugi malzonek unika
    placenia zaleglego podatku. Czy jest jakas mozliwosc unikniecia
    odpowiedzialnosci za taki dlug?
    Z tego co wiem, ordynacja podatkowa mowi o odpowiedzialnosci solidarnej. Ale
    czy jest jakis wyjatek?

    Pozdrawiam

    D.A.

  • 2. Data: 2003-03-05 00:10:41
    Temat: Odp: rozwod i odpowiedzialnosc za dlug podatkowy
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik D.A. <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4335m$n7j$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > drugiego malzonka. Sprawa rozwodowa jest w toku a ten drugi malzonek unika
    > placenia zaleglego podatku. Czy jest jakas mozliwosc unikniecia

    nie ...

    > Z tego co wiem, ordynacja podatkowa mowi o odpowiedzialnosci solidarnej.
    Ale
    > czy jest jakis wyjatek?

    w sytuacjach krytycznych uwzgledniają prośbe o umorzeniu długu...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-05 18:06:51
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > Ale
    >
    > w sytuacjach krytycznych uwzgledniają prośbe o umorzeniu długu...
    >
    > Sandra

    Dzieki za odpowiedz. Jest to jakas nadzieja.

    D.A.