1. Data: 2004-04-19 17:32:52
Temat:jak "kupic" mieszkanie komunalne ?
Od:"pet" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
zalozmy ze mam osobe ktora posiada mieszkanie komunalne (osoba zupelnie
obca),
dogadalismy sie ze za odpowiednia sume "sprzedalalby" by mi je (pisze w
cudzyslowie bo wiadome
ze komunalne nie jest jej wlasnoscia) , jak teraz to zrobic zebym mogl
przejac mieszkanie
(slyszalem ze moge zameldowac sie a ta osoba sie wymelduje tylko ze to
podobno nie jest gwarancja ze
Gmina podpisze ze mna nowa umowe) ?

Rob

2. Data: 2004-04-19 18:11:11
Temat:Re: jak "kupic" mieszkanie komunalne ?
Od:Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pet" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przejac mieszkanie
> (slyszalem ze moge zameldowac sie a ta osoba sie wymelduje tylko ze to

no zasadniczo nie jest ...
mieszkam z zona i maluchami w mieszkaniu komunalnym ktorego głownym
najemcą jest moja babcia ...
babacia od wieelu lat mieszka gdzie indziej ...
i powiedziano mi - jak się babcia wymelduje to *najprawdopodobniej*
będzie można podpisać umowę z panem ..

3. Data: 2004-04-19 19:19:35
Od:"pet" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlatego mi chodzi jak to zoorganizowac aby nie bylo "prawdopodobnie"
tylko na pewno, tym bardziej ze ja jestem formalnie obca osoba dla
obecnego mieszkanca

4. Data: 2004-04-19 20:03:04
Od:Jarek Skórski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlatego mi chodzi jak to zoorganizowac aby nie bylo "prawdopodobnie"
> tylko na pewno, tym bardziej ze ja jestem formalnie obca osoba dla
> obecnego mieszkanca

napewno ?
daj w łapę komu trzeba
choć i w tym wypadku 100 % pewności mieć nie będziesz

5. Data: 2004-04-19 22:05:30
Od:"pet" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

to trzeba miec dojscia a takich nie posiadam

6. Data: 2004-04-20 07:55:52
Od:bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

pet wrote:

> [...]
> przejac mieszkanie
> (slyszalem ze moge zameldowac sie a ta osoba sie wymelduje tylko ze to

Znow trzeba zgzdywac... szkoda, ze ne ma rwozki...

Oczywiscei, ze mozesz pozyczyc czlowiekowi pieniadze i nawet
mozesz potem podpisac z nim umowe przyrzeczeina sprzedazy...
Ale zwykle to dopiero po 5 latach mogloby dojsc do skutku.
(sam akt sprzedazy).
W TAKIM wypadku na pewno twoje zameldowanie dlaoby Ci lepszapozycje
"przetargowa" w przypadku ewentualnych klopotow.

Ale tobie pewnie chodzi oz akup tego mieszkania BARDZO TANIO....

Boguslaw