  • 1. Data: 2004-04-19 17:32:52
    Temat: jak "kupic" mieszkanie komunalne ?
    Od: "pet" <e...@n...pl>

    Witam
    zalozmy ze mam osobe ktora posiada mieszkanie komunalne (osoba zupelnie
    obca),
    dogadalismy sie ze za odpowiednia sume "sprzedalalby" by mi je (pisze w
    cudzyslowie bo wiadome
    ze komunalne nie jest jej wlasnoscia) , jak teraz to zrobic zebym mogl
    przejac mieszkanie
    (slyszalem ze moge zameldowac sie a ta osoba sie wymelduje tylko ze to
    podobno nie jest gwarancja ze
    Gmina podpisze ze mna nowa umowe) ?

    Rob

  • 2. Data: 2004-04-19 18:11:11
    Temat: Re: jak "kupic" mieszkanie komunalne ?
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Użytkownik "pet" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przejac mieszkanie
    > (slyszalem ze moge zameldowac sie a ta osoba sie wymelduje tylko ze to

    no zasadniczo nie jest ...
    mieszkam z zona i maluchami w mieszkaniu komunalnym ktorego głownym
    najemcą jest moja babcia ...
    babacia od wieelu lat mieszka gdzie indziej ...
    i powiedziano mi - jak się babcia wymelduje to *najprawdopodobniej*
    będzie można podpisać umowę z panem ..

  • 3. Data: 2004-04-19 19:19:35
    Od: "pet" <e...@n...pl>

    dlatego mi chodzi jak to zoorganizowac aby nie bylo "prawdopodobnie"
    tylko na pewno, tym bardziej ze ja jestem formalnie obca osoba dla
    obecnego mieszkanca

  • 4. Data: 2004-04-19 20:03:04
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    > dlatego mi chodzi jak to zoorganizowac aby nie bylo "prawdopodobnie"
    > tylko na pewno, tym bardziej ze ja jestem formalnie obca osoba dla
    > obecnego mieszkanca

    napewno ?
    daj w łapę komu trzeba
    choć i w tym wypadku 100 % pewności mieć nie będziesz

  • 5. Data: 2004-04-19 22:05:30
    Od: "pet" <e...@n...pl>

    to trzeba miec dojscia a takich nie posiadam

  • 6. Data: 2004-04-20 07:55:52
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    pet wrote:

> [...]
    > przejac mieszkanie
    > (slyszalem ze moge zameldowac sie a ta osoba sie wymelduje tylko ze to

    Znow trzeba zgzdywac... szkoda, ze ne ma rwozki...

    Oczywiscei, ze mozesz pozyczyc czlowiekowi pieniadze i nawet
    mozesz potem podpisac z nim umowe przyrzeczeina sprzedazy...
    Ale zwykle to dopiero po 5 latach mogloby dojsc do skutku.
    (sam akt sprzedazy).
    W TAKIM wypadku na pewno twoje zameldowanie dlaoby Ci lepszapozycje
    "przetargowa" w przypadku ewentualnych klopotow.

    Ale tobie pewnie chodzi oz akup tego mieszkania BARDZO TANIO....

    Boguslaw