  • Data: 2004-02-23 15:52:30
    Temat: rozwód
    Od: "Arek." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja sprawa wygląda tak:
    Znamy się 10 lat, w małżeństwie żyjemy od 5 lat, mamy 5 letnie dziecko
    Od 3 miesiecy nie mieszkamy razem, poniewaz sprzedalismy mieszkanie i w tym
    czasie szukalismy wiekszego
    niestety w miedzyczasie okazalo sie, ze moja zona ma kogos.
    definitywnie chce natychmiastowego rozwodu, najlepiej za porozumieniem stron
    rodzicom swoim i znajomym oswiadczyla, ze odchodzi, poniewaz byla przeze
    mnie bita i maltretowana, ze bylem zlym ojcem i mezem!
    ehh, napisala w liscie do mnie, ze jesli nie pojde na ugode, to mnie zalatwi
    i w sadzie udowodni, ze ja bilem.
    straszne to jest dla mnie i przerasta mnie, ale co robic?
    wrocic do mnie nie chce, powiedziala, ze zycie uklada sobie juz z tamtym, a
    mnie chce oczernic, ze rozwod bedzie z mojej winy.,
    czy pojsc jej na ugode i rozwod dac bez orzekania o winie, czy tez
    zaprzeczyc temu i podac prawdziwy powod rozpadu naszego malzenstwa?
    szkoda mi najbardziej dziecka
    aha - napisala jeszcze, ze bedzie zadac alimentow w wysokosci 500 zl
    prosze o pomoc