    From: "sqter" <s...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwód
    Date: Fri, 24 Oct 2003 00:46:15 +0200

    Mam kilka pytan w zwiazku z czekajacym mnie rozwodem . I tak:
    1. czy na posiedzeniu pojednawczym jak rowniez na pozniejszych rozprawach
    rozwodowych moge byc reprezentowany przez adwokata? Jesli tak to ile taka
    przyjemnosc moze mnie kosztować?

    2. Rozprawa ma sie odbyc w miescie w ktorym poprzednio razem z zona
    mieszkalismy - mimo, ze w tej chwili kazde z nas mieszka gdzie indziej, a z
    tego co wiem rozprawa powinna sie odbywac w dotychczasowym miejscu
    zamieszkania malzonkow pod warunkiem ze ktores z nich tam nadal mieszka a
    jesli nie to w miejscu zamieszkania pozwanego czy mnie. Czy jesli juz
    dostalem pozew to jest jeszcze szansa zmienic sad? Termin posiedzenia
    pojednawczego zostal wyznaczony na 03.11 czy tuz tuz. Czy moge zlozyc
    jakiegos odwolanie od wyznaczonego miejsca rozprawy?

    3.Na wezwaniu widnieje informacja, iz mam ze zoba miec zaswiadczenie o
    zarobkach tymczasem od jakiegos juz czasu jestem bez pracy. Jak mam
    udowodnic sadowi, że jestem bezrobotny? Gdzie uzyskam stosowne
    zaswiadczenie? Dodam, iz nie jestem zarejestrowany jako bezrobotny

    4. Rozwod ma sie obyc bez orzekania o winie czyli teoretycznie obie strony
    powinny wspolnie poniesc koszt procesu,adekwatnie do wysokosci zarobkow - no
    ale jesli ja nic nie zarabiam?
    Bede wdzieczny za rady osob majacych jakies doswiadczenie w temacie
    pozdrawiam
    sqter