  • 11. Data: 2005-01-09 11:48:05
    Temat: Re: roztrzepany nieprzyjemny policjancik - zabral dokumenty!!!
    Od: " " <m...@g...pl>

    > Wróć za kilka miesięcy i napisz jaki zapadł wyrok.
    > Stawiam na 1 rok w zawieszeniu na 3, 2000zł grzywny, zakaza prowadzenia
    > pojazdów na 2 lata.
    > A wszystko to przez roztrzepanego policjanta co zabrał
    > dokumenty;)))))))))))))
    >

    > Pzdr
    > Leszek

    kumpel mieszka nad knajpa,
    przed zajsiem nie mial nic w reku, po zajsciu mial gazete (wyjal z auta).
    nie mial dokad jechac, byl pod domem,
    zimny silnik
    =winny
    bez znaczenia: niekompetenty policjant, pijani swiadkowie; w zasadzie o co tu
    chodzi (o statystyki)
    np.
    debilowaty pijaczek zatrzymany na szybkiej drodze ruchu (w aucie rodzina z
    dziecmi), odcholowany samochod, dwoch policjantow z drogowki swiadkami = taki
    sam wyrok
    sprawiedliwosc to podstawa
    w zasadzie to trzeba sobie amputowac organy rodne zeby nie byc posadzonym o
    gwalt, molestwoanie, napastowanie, pedofilie?
    hej
    moju

  • 12. Data: 2005-01-09 11:57:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:09012005.7213238C@budzik61.poznan.pl...

    > oczywiscie Leszku, mozesz miec racje. Nie zapominaj jednak ze mozesz sie
    > tez mylic i mogło byc zupełnie inaczej.

    Pewnie, że tak. Sąd osądzi.

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2005-01-09 12:19:11
    Od: lanfaust<x...@y...zz>

    > niewinność pewnie orzeczesz ty lub sąd :)

    orzeknie sąd, ja nie jestem od orzekania o winie czy niewinności,

    > bylo tak: wymiana zdan pod knajpa, pojawia sie policja, oponenci
    zeznaja ze
    > kolega prowadzil pojazd po wplywem 1,8 promila ... i zabrali pj (w
    koncu
    > oswiadczenia nawalonych swiadkow...)
    > moju

    Mieli do tego prawo. to że świadkowie byli po spożyciu alkoholu nie
    powoduje automatycznie, ze ich zeznania są niewiarygodne, o tym
    rozstrzygnie sąd.

    co do skargi na policjanta to co możesz zrobić napisał Ci Robert
    Tomasik.
    jednak nie licz, że policjant stanie przed sądem, czy zostanie
    zwolniony z pracy bo nie ma do tego przesłanek. upomnienie to chyba
    wszystko co można z tego wyrzeźbić.

    Lanfaust
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 14. Data: 2005-01-09 12:34:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > z tym zapomnieniem oddania to niezly tekst :-)
    > chyba na jedno wychodzi.

    Zdecydowanie nie. Sporadycznie zdarza się, że po kontroli samochodu w
    radiowozie pozostanie jakieś OC, prawo jazdy czy dowód rejestracyjny. Bo te
    dokumenty policjant zabiera w celu spisania. Przy legitymowaniu pieszego
    rzadziej, bo w sumie to tylko jeden dokument. Ale to w żadnym wypadku nie
    jest różnoznaczne z zatrzymaniem takiego dokumentu.

    > bo ktos moze zapomnic sie zatrzymac jak go kontroluja, moze zapomniec
    > zwolnic, moze zapomniec o czerwonym swietle, znakach ... pelne
    konsekwencje
    > prawne przysluguja.

    Nie zgodzę się z Tobą.

    > wiec pytanie: jaka procedura i jakie konsekwencje prawne wobec
    zapominajacego
    > policjanta (dowod jest, bo przeslano dalej do prokuratury).

    A, skoro przesłano dalej, to oczywiście dowód jest. Dalsze konsekwencje, to
    skarga na policjanta i jakaś tam kara. Moim zdaniem jest to wykroczenie
    służbowe. Pod warunkiem, ze nie stało się tak, że on wypisał pokwitowanie,
    Ty go podpisałeś i on zapomniał Ci go dać. Bo wówczas nie ma możliwości
    udowodnienia, ze Ci go nie wydał.

  • 15. Data: 2005-01-09 14:49:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    przebywanie auta=przestepca

    > Zapomniałeś o jednym:
    > zeznający oponenci=świadkowie=dowód w sprawie
    >
    > W tym kontekście dalszy tekst=bzdury;)

    ale ty jestes malo kumaty.

    gdtyby on zadzwonil i zeznal ze jechales samochodem tez by byli
    swoadkowie = dowod.

    P.

  • 16. Data: 2005-01-09 15:35:24
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik " moju" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > policjant zabral prawko jazdy i zapomnial wydac pokwitowanie. byl to zwykly
    > kraweznik wiecy chyba naet nie widzial takiego bloczku, no chyba tylko moze
    > kiedys jako "klient" :-)
    > jak teraz uprzykrzyc zycie fetniakowi? ale glownie chodzi o to, ze troszke
    > glowny bohater moze sie zluzuje przy tworzeniu pism.
    > policjant zlamal art 135 ustawy o ruchu drogowym.
    > czy zazalenie do sadu rejonowego? czy domagac sie odzszkodowania? sankcji?
    > ale glownie o to chodzi zeby tych mamlasow z policji uczyc prawa!!! moze za
    > kilkadziesiat lat bedziemy zyli w kraju demokratycznym.
> [...]

    Proponuje Ci abys sie rozpedzil i uderzyl mocno glowa w sciane......

    bogen

  • 17. Data: 2005-01-09 15:51:38
    Od: " " <m...@g...pl>

    > Proponuje Ci abys sie rozpedzil i uderzyl mocno glowa w sciane......
    >
    > bogen

    podaj przynajmniej 1 powod, a najlepiej kilka. a potem zobaczymy, bo moze ty
    sie powinienes rozpedzic ... ;-)
    moju

  • 18. Data: 2005-01-09 17:06:07
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > podaj przynajmniej 1 powod, a najlepiej kilka. a potem zobaczymy, bo moze ty
    > sie powinienes rozpedzic ... ;-)

    Mysl chlopie, mysl.

    pozdr
    bogen