  • 1. Data: 2005-02-08 08:23:51
    Temat: rozliczenie umowy
    Od: Piotr Zdziechowiak <p...@s...zdziechowiak.pl>

    Witam!

    Mam mały kłopocik dotyczący wystawienia faktury za usługę.
    Umowa opiewa na okres dwóch lat i chciałbym, dla mojej i mojego klienta
    wygody, zawrzeć w niej zapis o rozłożeniu zapłaty za usługę na dwa okresy.
    Pierwszy: od 1 stycznia 2005 do 31 stycznia 2006, drugi od 1 lutego 2006 do
    31 grudnia 2006. Usługa jest ciągła, świadczona miesiąc w miesiąc przez
    cały ten okres. Czy mogę tak zrobić? Nie będzie się to kłóciło z terminami
    VATu?

    Pozdrawiam,
    ====
    Piotr Zdziechowiak

    Do budzenia mam żone. Nie po to tyle pieniedzy w nią
    wsadziłem, by mnie teraz jakies ustrojstwo dręczylo.
    piotr (at) zdziechowiak.pl
    [JID: mortar(at)chrome.pl] : [GG 298063]
    ====