  • 1. Data: 2002-09-17 07:14:40
    Temat: zameldowanie w nieukończonym domu
    Od: "jurekh" <h...@p...onet.pl>

    jak nie tracąc ulgi budowlanej zameldować się w nowowybudowanym domu, dom
    jest praktycznie gotow, jest numer ale bez prawa zameldowania, z
    dotychczasowego muszę się wymeldować

    czyżby nikt nie spotkał się z tym problemem, jak to zrobić by nie stracić
    ulgi

  • 2. Data: 2002-09-17 12:32:32
    Temat: Re: zameldowanie w nieukończonym domu
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "jurekh" <h...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > dotychczasowego muszę się wymeldować
    >
    > czyżby nikt nie spotkał się z tym problemem, jak to zrobić by nie stracić

    Odbior czesciowy ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-09-17 12:54:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak"

    > Odbior czesciowy ?

    do czesciowego odbioru trzeba miec kuchnie lazienke i pokoj ale nie
    praktykowalem tego osobiscie tylko kolego tak zrobil. Ja ponad 2 lata zylem
    bez zameldowania i nikomu to nie przeszkadzalo - nawet policja miala w tym
    czasie moj dowod w reku i nic
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-09-17 14:41:20
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Użytkownik jurekh <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:am6ko5$6vv$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > dotychczasowego muszę się wymeldować
    >
    > czyżby nikt nie spotkał się z tym problemem, jak to zrobić by nie stracić

    W momencie jak miałem nadany przez Urząd gminy NR czyli adres policyjny
    mogłem się zameldować.
    Nie miałem ulgi budowlanej.