  • 1. Data: 2003-02-09 20:26:28
    Temat: rozklejanie "afiszy"
    Od: "Jacek Małota" <j...@g...pl>

    Witam

    Czy rozklejanie po scianach i na drzewach "afiszy" propagandowych (?)
    zawierajace tresci pacyfistyczne , anarchistyczne , czy za legalizacja
    marihuany etc. sa przestepstwem? Co moze mnie spotkac gdy zostane przylapany
    na czyms takim? Oczywiscie nie bedzie tam zadnych faszystowskich,
    antysemickich itp. tresci!!!

    Pozdrawiam
    Jacek

    PS. jestem pelnoletni

  • 2. Data: 2003-02-09 21:11:11
    Temat: Re: rozklejanie "afiszy"
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Jacek Małota wrote:
> [...]
    > marihuany etc. sa przestepstwem? Co moze mnie spotkac gdy zostane przylapany
    > na czyms takim? Oczywiscie nie bedzie tam zadnych faszystowskich,

    Na pewno, bez względu na treść, wykroczeniem z art.63a kw - ograniczenie
    wolności albo grzywna i nawiązka do 1500 zł. A ewentualna
    odpowiedzialność za treść zależy od tego co na nich będzie.

    KG