    From: "baca" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozbite auta, pomocy!!
    Date: Tue, 11 Jun 2002 14:52:12 +0200

    mam nastepujacy problem,
    3 miesiace temu robilem swoje auto. Roczny opel omega . Nie byla to moja
    wina. Facet nie zatrzymal sie na stopie. Mialem pelne ubezpieczenie AC,
    OC,NW i wszystkie pierdoly .
    Wstawilem auto do warsztatu gdzie dostalem auto zastepcze (zdezolowany, 8
    letni fiat uno o przebiegu 270 000 )
    Niestety, dwa tygodnie pózniej rozwalilem owe uno (kazdemu sie
    zdarza..prawda..?). Z mojej winy , dodam..

    Absolutnie nie mialem pojecia ze fiacik nie mial AC !!. Gdy ich pytalem
    odpowiedzieli mi zdawkowo "...niech pan jezdzi i sie nie martwi" . Bylem
    pewien ze jest ac.
    Okazalo sie ze uno NIE MIALO AC . Wlasciciel warsztatu rzada ode mnie 12 000
    zlotych za uno. (Szkoda ze nie 50 000, prawda?).

    Co mam teraz zrobic? Aha, powiedzial ze nie odda mi mojego opla jezeli nie
    zaplace mu tych 12 000.

    ICQ#: 161266142 Current ICQ status: + More ways to contact me