  • Data: 2002-06-11 13:28:08
    Temat: Re: rozbite auta, pomocy!!
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Absolutnie nie mialem pojecia ze fiacik nie mial AC !!. Gdy ich pytalem
    > odpowiedzieli mi zdawkowo "...niech pan jezdzi i sie nie martwi" . Bylem
    > pewien ze jest ac.
    > Okazalo sie ze uno NIE MIALO AC . Wlasciciel warsztatu rzada ode mnie 12
    000
    > zlotych za uno. (Szkoda ze nie 50 000, prawda?).
    >
    > Co mam teraz zrobic? Aha, powiedzial ze nie odda mi mojego opla jezeli nie
    > zaplace mu tych 12 000.

    tak to jest jak sie wierzy na slowo

    szukaj haczyka, jakiejs nieprawidlowosci w przekazaniu auta

    mozesz takze sprobowac z badaniem tego auta
    moze auto bylo dopuszczone do jazdy "na lewo" tzn. moze nie spelnialo
    jakichs przepisow

    tyle co mi przyszlo do glowy

    zyga

    --
    Zygmunt M. Zarzecki
    emalia elektroniczna: zygmunt malpa zarzecki kom