  • Data: 2008-11-12 20:43:43
    Temat: roszczenie wobec sprzedającego (allegro, przesyłka)
    Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zamówiłam radio przez allegro z wysyłką kurierem.
    sprzedający zawinął oryginalne opakowanie sprzętu jedynie w folię, przedmiot
    uległ w transporcie nieznacznemu zniszczeniu, które dostrzegłam dopiero w
    domu. Zożyłam jedank protokół szkody, w którym opisano zarówno zniszczenie
    jak i zabezpieczenie paczki (a raczej jego brak: (folia)).
    (Sprzedający złożył reklamację, ale wątpię, czy firma kurierska ją uzna).

    Czy mam podstawę dochodzić pokrycia skutków niewystarcząjacageo
    zabezpieczenia przedmiotu przed uszkodzeniem mechanicznym podczas transportu
    przez dostawcę (w postaci np wymiany /czy zwrotu)? Czy też nie ma obowiązku
    zabezpieczyć przedmiotu i jestem w 4 literach?

    dzięki za wskazówki