  • 1. Data: 2004-01-24 16:53:54
    Temat: rezygnacja z zakupionego tv
    Od: "pawel" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam problem. kupilem w piatek telewizor w media markt wraz z antena. po
    podlaczeniu w domu okazalo sie, ze moge odbierac tylko jeden program. w sobote
    rano pojechalem do sklepu chcac go oddac, ale tam nie chcieli go przyjac i
    oddac pieniedzy. proponowali wymiane na inny z doplata z mojej strony, ale nie
    jestem juz zainteresowany zakupem telewizora. czy jest prawo konsumenckie ktore
    pozwalaloby na zwrot zakupionej rzeczy otrzymujac zaplacone za nia pieniadze?
    czy moglbym skorzystac np z rejkomii? moze moglbym wymienic to niepotrzebne mi
    pudlo na sprzet hi-fi? dzieki za wszelkie info.
    Pawel

  • 2. Data: 2004-01-24 17:10:58
    Temat: Re: rezygnacja z zakupionego tv
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości
> [...]

    Moze nalezalo to przetestowac PRZED zakupem telewizora? NA tym polega
    dzialanie hipermarketów, ze wzbudzaja owczy ped zakupu u klientów, którzy
    kupuja bez zastanowienia, czy sprzet im jest na pewno potrzebny.

    --
    SQLwysyn

  • 3. Data: 2004-01-24 17:14:34
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    pawel wrote:
> [...]
    > pozwalaloby na zwrot zakupionej rzeczy otrzymujac zaplacone za nia pieniadze?

    nie

    > czy moglbym skorzystac np z rejkomii?

    Niezgodności z umową. Jeśli telewizor jest sprawny, to nie

    > moze moglbym wymienic to niepotrzebne mi pudlo na sprzet hi-fi?

    jeśli sprzedawca się zgodzi...

    KG

  • 4. Data: 2004-01-24 20:45:08
    Temat: Odp: rezygnacja z zakupionego tv
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik kam <k...@p...onet.plX> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:buu8pr$38u$...@n...onet.pl...

    > nie

    > Niezgodności z umową. Jeśli telewizor jest sprawny, to nie

    A co to znaczy "sprawny"?
    Panie Kamilu?
    Przeciez to zalezy od okolicznosci.
    Jak bardzo ma byc sprawny sprzet tego rodzaju albo o czym zapewnial
    sprzedajacy?
    I to tak samo okolicznosci nabycia, jak i nawet reklamy tego sprzetu.

    Swoja droga nie rozumiem co to znaczy ze odbiera 1 program ??
    Tzn. ze w Pana miejscowosci nie ma zasiegu? To kazdy inny model TV-receivera
    tez by nie odbieral..
    Chyba ze chodzi o antene..

    pozdrawiam
    mdr