  • 1. Data: 2002-10-06 12:01:14
    Temat: Wyludzenie
    Od: c...@p...onet.pl

    Witam,

    mam pytanie, czy w nastepujacym przypadku warto wnosic sprawe do prokuratury:

    Pozyczylem pieniadze (brak pokwitowania). W chwili obecnej osoba ktora
    pozyczyla pieniadze wypiera sie tego. Warunki pozyczki i pytania czemu to
    robie byly zawarte w SMSach (w logi od operatorow byly by mozliwe?). Osoba
    jest niepelnolenia.

    Czy sa jakies szanse na odzyskanie pieniedzy lub choc satysfakcja z wygranego
    procesu?

    Pikanterii nadaje fakt iz byl to zwiazek miedzy nami stad pozyczka i
    utrzymywwane byly z ta osoba kontaty seksualne (za jej zgoda) Osoba powyzej 16
    roku zycia.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-06 12:56:01
    Temat: Re: Wyludzenie
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    :)))))))))))

  • 3. Data: 2002-10-07 13:18:53
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > robie byly zawarte w SMSach (w logi od operatorow byly by mozliwe?). Osoba

    Jedna sprawa w której kobieta dotarła do logów( a nawet samych sms-ów) u
    operatora i w ten sposób udowodniła wiarołomstwo meżowi juz była :)))

    > Czy sa jakies szanse na odzyskanie pieniedzy lub choc satysfakcja z
    wygranego
    > procesu?

    Szanse są zawsze. Teoretycznie jest Ci winna forsę - od Ciebie i adwokata
    będzie zależeć, czy to udowodnicie.

    > Pikanterii nadaje fakt iz byl to zwiazek miedzy nami stad pozyczka i
    > utrzymywwane byly z ta osoba kontaty seksualne (za jej zgoda) Osoba
    powyzej 16
    > roku zycia.

    No pięknie. Pozwana może się bronić, że to była usługa seksualna ;)))

    Depi.