  • 1. Data: 2002-10-06 13:28:53
    Temat: Kuźnia - pozowelnie - pomocy
    Od: "aq404" <a...@N...gazeta.pl>

    Mam problem. W budynkach gospodarczych urządziłem kuźnie. Niektórym
    sąsiadom to się nie podobało. Zaprotestowali przeciwko hałasowi
    dochodzącego z tej kuźni i nasłano na mnie parę inspekcji. Jedna
    inspekcja nie stwierdziła przekroczenia norm dopuszczalnych, natomiast
    druga uważa, że normy zostały o 1dB przekroczone. Dostałem wezwanie z
    inspektoratu budowlanego, który żąda ode mnie zezwolenia na prowadzenie
    kuźni. Co to jest i czy rzeczywiście każdy kowal musi mieć jakieś
    pozwolenie? Oprócz tego, że zgłosił działalność gospodarczą.

    Bardzo proszę o pomoc, bo urzędasy mnie zjedzą.

    //// Jezeli ten news sie powtarza to przepraszam, ale nie wiem czym mam jakiegos buga
    w programie do wyslania bo raz wysla a raz nie. Mimo wszystko prosze o pomoc ////