  • 1. Data: 2006-06-21 12:44:01
    Temat: renta rodzinna dla dziecka uczacego sie a ZAROBKI???
    Od: "kresska" <m...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie, a raczej watpliwosci. Sytuacja jest nastepujaca:
    dziecko (20letnie :) ) otrzymuje rente rodzinna po smierci ojca.
    Zaczyna prace.

    Czy jest jakies ograniczenie w wysokosci dochodów dla dziecka
    pobierajacego rente? Tak by nie odebrane zostalo prawo do renty
    rodzinnej?

    z góry dzieki za info

    Kresska

  • 2. Data: 2006-06-21 14:59:30

[...]