    From: Tomasz Antkowiak <a...@o...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: renta rodzinna a umowa o prace...
    Date: Mon, 20 Jun 2005 23:25:09 +0200

    witam wszytskich!

    uprzejmie prosze o pomoc w rozwianiu moich watpliwosci...mianowicie
    sytuacja wyglada nastepujaco:
    wlasnie koncze studia i rozpoczynam prace zarobkowa, od 1 lipca mam
    podjac prace (narazie na czas okreslony - 2 miesiece)
    jako student, od niespelna roku otrzymywalem z tytulu smierci Mamy rente
    rodzinna, ktora zostala mi przyznana do konca wrzesnia biezacego roku

    pytanie moje brzmi, czy podejmujac prace automatycznie strace prawo do
    pobierania tego swiadczenia? jesli tak, to czy istnieje mozliwosc
    (oczywiscie zgodna z prawem) aby tak sie nie stalo (pierwsze 2 miesiace
    bede otrzymywal minimalne wynagrodzenie co z bolem starczy na wynajecie
    czegos do mieszkania, stad wolalbym nie stracic renty az do wrzesnia)

    jakie mam mozliwosci? z gory bardzo dziekuje za wyjasnienia. Pozdrawiam

    Ps. przepraszam, jesli moje pytania jest trywialne, niestety niemam
    pojecia zadnego ani gdzie szukac odpowiedzi ani tymbardziej jaka ona jest

    --
    Tomasz Antkowiak
    antek VW 1500'66 Brown Sugar www.brownsugar.friko.pl